تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/10/24 - 15:55
کد خبر: 493239

بهترین هوش مصنوعی‌های رایگان برای هر کاری (پیشنهاد ویژه!)

بهترین هوش مصنوعی‌های رایگان برای هر کاری (پیشنهاد ویژه!)

صاحبین برندها و مشاغل می‌دانند که اگر بتوانند به درستی از هوش مصنوعی استفاده کنند، یک گام از رقبای خود جلوتر خواهند افتاد و همین موضوع آنها را ترغیب به استفاده از این ابزارها برای عملکرد بهتر نموده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در سال‌های اخیر استفاده از هوش مصنوعی در بین کاربران مختلف در سراسر دنیا بسیار رواج پیدا کرده و همین موضوع باعث شده تا توسعه دهندگان این ابزارها نیز تمام تلاش خود را برای بهبود کیفی این ابزارها به کار بگیرند. ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند و کاربران با استفاده از آنها می‌توانند کارهای خود را با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام دهند. تنوع عملکرد این ابزارها به قدری گسترده است که تقریباً در هر حوزه‌ای شاهد استفاده از این ابزارها برای تولید محتوای متنی، تصویری، ویدیویی و ... هستیم.

صاحبین برندها و مشاغل می‌دانند که اگر بتوانند به درستی از هوش مصنوعی استفاده کنند، یک گام از رقبای خود جلوتر خواهند افتاد و همین موضوع آنها را ترغیب به استفاده از این ابزارها برای عملکرد بهتر نموده است. ما در این مقاله قصد داریم بهترین ابزارهای هوش مصنوعی رایگانی که می‌توانید از آنها برای پیشبرد کارهای خود در هر حوزه‌ای استفاده کنید را برای شما معرفی نماییم. پس اگر شما هم دوست دارید ابزارهای هوش مصنوعی کاربردی و رایگان را بهتر و بیشتر بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

هوش مصنوعی DALL-E 3 برای ساخت عکس

هوش مصنوعی دال E ورژن 3 جزو کاربردی‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی ارائه شده به بازار می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به تبدیل متن به عکس کنید. این ابزار قادر است توضیحات متنی را از شما دریافت نماید و پاسخ‌هایی تصویری متناسب با توضیحات شما را در اختیارتان قرار دهد.

تبدیل متن به آهنگ با هوش مصنوعی Voicemod برای عوض کردن صدا

یکی از بهترین هوش مصنوعی‌های رایگان موجود در بازار که از آن برای تبدیل متن به آهنگ استفاده می‌شود، Voicemod  می‌باشد. با استفاده از این ابزار کاربران قادر به تبدیل هر نوع متنی به آهنگ را دارا خواهند بود. درون این ابزار حدود ۱۶ نوع آهنگ که در ژانرهای مختلف می‌باشند گنجانده شده است تا این ابزار با استفاده از این آهنگ‌ها بتواند متون ورودی را به آهنگ تبدیل نماید. کاربران می‌توانند از بین هفت خواننده، صدایی که به گوش آنها بهتر می‌آید را برای خواندن متنشان انتخاب نمایند. پس از انتخاب آهنگ صدای خواننده و ژانر موسیقی، در نهایت متن مورد نظر شما با استفاده از این ابزار به یک آهنگ دلنشین تبدیل خواهد شد.

هوش مصنوعی Hotpot

یکی از پیشرفته‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی که از آن می‌توانید جهت تصویرسازی و تبدیل متن به عکس استفاده کنید Hotpot می‌باشد. بنابراین چنانچه می‌خواهید تصاویر با کیفیت و حرفه‌ای را ایجاد کنید، می‌توانید از ابزار Hotpot استفاده نمایید. این ابزار امکانات بسیار زیادی را برای ساخت تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • امکان ترمیم عکس‌های قدیمی
  • امکان حذف بک گراند تصاویر
  • امکان تغییر نسبت تصاویر
  • امکان تبدیل عکس به نقاشی
  • امکان ساخت تصاویر تخیلی

برای دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص نحوه استفاده از هوش مصنوعی Hotpot میتوانید با کارشناسان رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید.

هوش مصنوعی ChatGPT

امروزه بسیاری از کاربران برای اینکه کسب و کار خود را رونق و توسعه ببخشند نیاز به تولید محتوای حرفه‌ای دارند. شما هم اگر می‌خواهید از یک ابزار هوش مصنوعی فارسی رایگان برای تولید محتوا استفاده کنید، هوش مصنوعی ChatGPT می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. با استفاده از این ابزار شما می‌توانید اقدام به تولید محتوا برای صفحات لندینگ، صفحات محصول و وبلاگ نمایید. به دلیل آنکه ابزار فوق از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی بسیار بالا می‌باشد. چت جی پی تی بر پایه متن است و می‌تواند سوال‌هایی که از آن می‌پرسید را جواب دهد. بنابراین شما اگر سوالات سوالی در حوزه‌های مختلف مثل برنامه نویسی، ریاضی و غیره داشتید می‌توانید به راحتی سوالتان را با ChatGPT  مطرح کنید و پاسخ مناسبتان را از آن دریافت نمایید.

بهترین هوش مصنوعی‌های رایگان برای هر کاری (پیشنهاد ویژه!)

امکانات ChatGPT تنها به این حوزه محدود نمی‌شود و کارهای دیگری را نیز می‌توانید با استفاده از این ابزار انجام دهید که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • امکان ترجمه متون مختلف به زبان‌های گوناگون
  • امکان ایجاد داستان‌های کوتاه
  • امکان تولید محتوا در زمینه‌های مختلف
  • امکان جوابدهی به نظرات کاربران
  • امکان تولید محتوای تبلیغاتی
  • و ...

هوش مصنوعی گوگل بارد

هوش مصنوعی گوگل بارد جزو ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی می‌باشد که مبتنی بر مکالمه و چت است. این ابزار قادر است کلیه سوالاتی که از او می‌پرسید را به شما پاسخ دهد. متاسفانه این ابزار فعلاً در دسترس همه کاربران قرار ندارد. اما عنوان شده که قرار است به زودی این ابزار در دسترس همه کاربران قرار بگیرد. برای اینکه بتوانید از این ابزار استفاده کنید باید قوانینی که برای استفاده از آن عنوان شده را رعایت نمایید تا بتوانید بهترین نتایج را دریافت کنید. برای طراحی و توسعه این ابزار از پردازش زبان طبیعی استفاده شده و همین موضوع سبب شده تا ابزار فوق بتواند سوال‌هایی که از او پرسیده می‌شود را درک کند و پاسخ‌های متناسب با این سوال‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

بهترین هوش مصنوعی‌های رایگان برای هر کاری (پیشنهاد ویژه!)

جمع ‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از هوش مصنوعی‌های رایگانی که در حوزه‌های مختلف می‌توانید از آنها برای تسریع در انجام امورتان استفاده کنید را برای شما معرفی نماییم. شناخت قابلیت‌ها و ویژگی‌های این ابزارها به شما کمک می‌کند تا در صورت نیاز بتوانید با بهره‌گیری از امکانات موجود در هر یک از این ابزارها کارهای محوله خود را سریعتر و راحت‌تر انجام دهید و به بهترین نتایج دست پیدا کنید .شما تجربه استفاده از کدام یک از ابزارهای هوش مصنوعی رایگان را داشته‌اید؟ عملکرد آن را چطور توصیف می‌کنید؟ با در میان گذاشتن نظرات خود در بخش کامنت می‌توانید به کاربران کمک کنید تا بتوانند بهترین ابزارهای هوش مصنوعی رایگان موجود در بازار را شناخته و با آنها بهتر آشنا شوند.

اگر سوالی درباره نحوه استفاده از هر یک از ابزارهای هوش مصنوعی معرفی شده در این مقاله را داشتید، به راحتی می‌توانید با خدمات کامپیوتری رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید و کارشناسان ما سوالات شما را در کمترین زمان پاسخ دهند و ابهامات شما را برطرف کنند.

آلت تصاویر:

  1. بهترین هوش مصنوعی های رایگان برای هر کاری – ارتباط با کارشناسان کامپیوتری
  2. هوش مصنوعی ChatGPT - کمک کامپیوتری آنلاین
  3. هوش مصنوعی گوگل بارد - کمک کامپیوتر تلفنی
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top